Han vill öka värdet för patienten med digital teknik

29 augusti, 2017

Staffan Ternströms föredrag på Park Annual 27/9 ger bland annat smakprov på tre projekt Mölnlycke utvärderar just nu. 

– Vi jobbar nu mycket med hur vi kan öka värdet för kunden och patienten med hjälp av digital teknik, säger Staffan Ternström, Executive VP Commerial, Mölnlycke.

Under rubriken Taking 100 years of innovation into the digital era kommer vi att få ta del av ett starkt kundfokus för att skapa nytta, såväl för patienten som för hälso- och sjukvårdspersonal.

Är du nyfiken på framgångsrika företag och människor med spännande erfarenhet och förmågan att presentera på ett underhållande sätt. Då är detta ett föredrag i din smak!

Staffan Ternström ansvarar för Mölnlyckes kommersiella aktiviteter och har många års medicinteknisk erfarenhet, bland annat även från Johnson & Johnson i olika globala roller.

Läs mer om Park Annual och ta del av programmet här.

Text: Annika Åkervall